Onze organisatie is in 2019 op vele fronten verder gegroeid. In samenstelling en in omvang van het "klantenbestand". In kwaliteit en kwaliteitsbeheersing. In innovatiekracht en automatisering. Het was een positief jaar, waarin we onze strategische doelstellingen grotendeels hebben weten te behalen. Die resultaten zijn bereikt doordat een team van 798 mensen professioneel, betrokken, flexibel en in een goede sfeer heeft samengewerkt. Dat is iets om trots op te zijn.
In deze groei op alle fronten willen we Agile, wendbaar en slim georganiseerd blijven om ervoor te zorgen dat onze dienstverlening aan de zelfstandigen kwaliteitsvol, toegankelijk en klantgericht is. Een wendbare en slimme organisatie stelt ons immers beter in staat om snel te kunnen schakelen in een veranderende wereld.
Uiteraard is er nog veel werk te verzetten, maar 2019 gaf ons veel aanknopingspunten om mee aan de slag te gaan en de komende jaren op verder te bouwen.
We zijn bijzonder trots op onze bereikte resultaten, op al onze professionele en gedreven collega’s met wie we dit samen voor elkaar krijgen!
Deze verwezenlijkingen uit 2019 stellen ons in staat om, ondanks de uitzonderlijke crisis die we doormaken, te blijven vertrouwen in de toekomst van het ondernemerschap in ons land. De zelfstandigen moeten momenteel enorme inspanningen leveren. Onze medewerkers, die hen onder meer via het Callcenter Corona adviseerden en hierbij getuigden van een grote flexibiliteit, zullen hen meer dan ooit blijven ondersteunen. Wij willen hen dan ook uit de grond van ons hart bedanken voor hun inzet, hun deskundigheid en hun sleutelrol in het succes van het RSVZ.